Klanttevredenheid

Eens in de twee jaar houden wij een klanttevredenheidsonderzoek. We delen deze uitkomsten altijd met onze klanten. Enerzijds omdat we steevast trots zijn op de prachtige uitkomsten, objectieve metingen en benchmarkinformatie die dat oplevert met onze concurrenten. Anderzijds omdat we ook geloven in sterk verbetermanagement. Is er een probleem, dan gaan we daar voortvarend mee aan de slag. We meten tenslotte de tevredenheid ook om te bekijken wat we nog verder kunnen ontwikkelen.

Openbaar klachtenverslag

Mocht er onverhoopt iets niet naar wens gaan, dan kunnen onze klanten volgens de klachtenprocedure bij ons terecht. Vanaf 1 januari 2016 is de procedure gewijzigd en benadert u met een klacht direct de geschillencommissie. Hier ziet u de volledige klachtenprocedure. Het reglement van de geschillencommissie vindt u hier. Jaarlijks stellen we een openbaar klachtenverslag op dat we naar de GGD, gemeente en oudercommissies sturen. Al ruim 25 jaar op rij hebben we de sporadisch voorkomende knellingen altijd samen met de klanten opgelost. We hebben derhalve nog nooit een officiële klacht in behandeling hoeven nemen. Hier vindt u ons certificaat samen werken aan kwaliteit over 2016.