Zo Kinderopvang krijgt een 8,1 van haar ouders

Ouders geven Zo Kinderopvang een mooi cijfer

Zo Kinderopvang houdt tweejaarlijks een klanttevredenheidsonderzoek onder haar klanten en onder de medewerkers. Ook in 2016 is deze weer afgenomen. Opvallend is dat Zo in veel gevallen hoger scoort dan de benchmark. Kinderopvangorganisaties in Nederland scoren over het algemeen gemiddeld een 7,5. Zo Kinderopvang gaat daar met een 8,1 fors overheen.

‘De doelstelling was een gemiddelde van een 8 te halen en dit is een 8,1 geworden! Wij zijn dan ook enorm trots op onze medewerkers’, aldus Leonie Wesseling, directeur van Zo Kinderopvang. ‘Het zijn zij die iedere dag weer voor deze tevredenheid zorgen! Dat komt door hun hoge kwaliteit van werken. De pedagogisch medewerkers kregen dan ook een 8,4 van de ouders. Wat iets minder hoog scoorde was de ouderbetrokkenheid bij de oudercommissies. Verder scoorde communicatie, openingstijden en flexibiliteit mooi hoog.’ Deze week krijgen de medewerkers in de Haagse regio een traktatie, volgende week gebeurt dat in West-Brabant en Tholen.

Zo Kinderopvang is trots op deze prachtige uitkomsten. Leonie vervolgt: ‘Hoge scores behalen, betekent niet dat we nu achterover kunnen gaan zitten. Wij vinden een hoge kwaliteit van werken belangrijk en ontzorgen graag onze ouders als partner in de opvoeding. Dat zie je ook terug in ons aanbod van de kinderkapper tijdens de opvang en het van en naar clubjes rijden. Binnenkort starten wij een hele nieuwe lijn waarin wij denken ouders nog meer tegemoet te komen. In deze beeldschermmaatschappij willen wij de kinderen meer naar buiten hebben en bewegen stimuleren, daarom zal de eerste Outdoor BSO binnenkort openen.’

« terug naar nieuws