Klanttevredenheid

‘Zelf doen!’ Net als de kinderen die we opvangen, willen ook wij ons steeds verder ontwikkelen en blijven bijleren. Daarom meten we geregeld onze klanttevredenheid. Dat doen we op vaste momenten: meteen na het starten van de opvang, na drie maanden en daarna elk jaar, en ten slotte bij het beëindigen van de opvang. Dit geeft ons de kans om continu te verbeteren en te blijven groeien.
Meisje snijdt boterham met behulp van een pedagogisch medewerker
Meten om te verbeteren

We staan altijd open voor jouw verbetervoorstellen, want dat is voor ons alleen maar een kans om het beter te doen. Is er een probleem? Dan gaan we daarmee aan de slag.

Om de klanttevredenheid inzichtelijk te maken, gebruiken we de VerbeterMeter.  In 2022 scoorden we een 8,2 en daar zijn we best heel trots op!

De widget hieronder toont onze real-time klanttevredenheidsscore met aanvullende informatie over hoe we scoren op verschillende kwaliteitsaspecten.

Beoordelingen via VerbeterMeter

Nieuwsgierig geworden?

Vraag een rondleiding aan en kom gezellig langs of schrijf je kind vrijblijvend in en ontvang een persoonlijk aanbod.
'Ik vind het een heerlijke huislijke opvang en ik vind alle leidsters top! Ik vind de nieuwe app ook super. Heel leuk om foto’s en verhaaltjes te zien gedurende de dag!'