Contact
Wijzigingen in de opvang van je kind, aanvragen van ruildagen en opzeggingen doe je het makkelijkst via de Konnect OuderApp. Deze informatie komt direct binnen bij de medewerkers op de opvanglocatie van je kind, waardoor we hier snel op kunnen reageren. Daarnaast hebben we op die manier alle communicatie tussen jou als ouder en ons als kinderopvangorganisatie op één plaats vastgelegd.
Ben je je inloggegevens kwijt? Stuur dan een mail naar kindplanning@zokinderopvang.nl.
Heb je inhoudelijke vragen of onduidelijkheden? Stel dan jouw vraag aan één van de collega’s op de vestiging van jouw kind
Heb je een vraag over een specifieke Zo Kinderopvang-vestiging of wil je bijvoorbeeld een afspraak inplannen voor een rondleiding? Neem dan telefonisch of per mail contact op met deze vestiging. De contactgegevens van jouw specifieke vestiging vind je op de vestigingspagina. Deze kun je vinden via ons vestigingenoverzicht. Op de vestigingspagina kun je ook een rondleiding aanvragen, of klik op de oranje “rondleiding aanvragen”-knop rechtsboven.
Voor vragen over inschrijvingen en wachtlijsten kun je terecht bij onze afdeling kindplanning. Mailen werkt het makkelijkst! Stuur je e-mail naar kindplanning@zokinderopvang.nl. Wij reageren zo spoedig mogelijk!
Heb je een vraag over je maandelijkse factuur, je betaling of incasso? De afdeling debiteurenbeheer staat klaar om je vraag te beantwoorden en je snel verder te helpen.
Stuur een mail naar debiteuren@zokinderopvang.nl. Indien je ons telefonisch wilt spreken, kun je dit in je mail aangeven.
Voor vragen over de status van jouw sollicitaties of vragen over een van onze vacatures kun je mailen naar recruitment@zokinderopvang.nl. Zij komen zo snel mogelijk bij je terug.
Heb je andere vragen, opmerkingen of mogelijk een klacht? Neem eenvoudig contact met ons op via het contactformulier.
Wil je toch telefonisch contact met ons op nemen. Neem dan een kijkje bij onze belangrijkste telefoonnummers en e-mailadressen